FAQ

Du finder herunder de spørgsmål som vores kunder oftest stiller, samt vores svar dertil. Skulle du have et spørgsmål til Lepong.dk og vores produkter som ikke besvares i nedenstående, er du velkommen til at kontakte kundeservice på mail, telefon eller gennem vores online kundeservice på Lepong.dk.

Vi er altid klar til at hjælpe vores kunder, og vil besvarer dit spørgsmål hurtigst muligt.

Ofte stillede spørgsmål

Produkter

Q: Hvor er jeres produkter fra?A: Vores produkter kommer fra leverandører fra hele verden, men primært fra EU. Vi vælger nogle gange at se udover EU's grænser for at kunne tilbyde dig som kunde anderledes og interessante produkter, som du normalt ikke finder på danske webshops. Men lige meget hvor i verden vi finder produkterne, er det vigtigste for os, at de er af god kvalitet.  

Q: Produktet jeg gerne vil have er udsolgt – får i flere af dem?A: Det sker, at et produkt er udsolgt. Skulle du støde på et udsolgt produkt som du er interesseret i, er du altid velkommen til at kontakte os for at hører om vi får flere på lager.

Q: Jeg har brug for mere information om et produkt A: Vi har under alle produkterne lavet en uddybende produktbeskrivelse, men derfor kan der være områder du savner svar på. Skulle du ønske yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte os for at hører nærmere.

Bestilling

Q: Jeg har lavet en ordre hos jer. Kan jeg være sikker på at I har modtaget den? A: Efter du har lagt din ordre hos os, vil du automatisk modtage en kvitteringsmail med din ordrebekræftelse. Skulle du ikke modtage denne kvitteringsmail, kan den være havnet i dit spamfilter. Skulle den ikke være her heller, kan du kontakte os for at sikre din ordre er gået igennem.

Q: Hvorfor er Lepong.dk ikke en e-mærket webshop? A: Hos Lepong.dk har vi valgt ikke at blive e-mærket, af flere forskellige grunde. Det koster mange penge at få en webshop e-mærket, som vi hellere vil bruge på at give vores kunder bedre priser.

Vi ved godt at e-mærket skaber en følelse af tryghed hos mange kunder, men vi må erkende at e-mærket vil have en effekt på vores priser. Selvom vi ikke er e-mærket vil du stadig opleve den gode service og høje standard som kræves af e-mærket webshops. Vi følger derudover altid den gældende danske lovgivning på området, da vi gerne vil give vores kunder en god oplevelse når de handler på Lepong.dk. E-mærket ville også betyde at vi ikke længere vil kunne tilbyde dig som kunde at betale via bankoverførsel, da e-mærket ikke tillader dette. En betalingsform som flere af vores kunder ynder at bruge, eksempelvis fordi de ikke har et betalingskort.

Så alt i alt, er vores mål med Lepong.dk at tilbyde dig som kunde lækre produkter til gode priser, mens vi yder den bedste service og giver jer tryghed i jeres handel.

Betaling

Q: Hvordan kan man betale hos Lepong? A: Hos Lepong.dk har du flere betalingsmuligheder, da vi giver dig mulighed for at betale med følgende betalingskort: Dankort, eDankort, Visa/Dankort, Mastercard, Maestro, VISA samt LIC kort. Der ud over tilbyder vi i samarbejde med danske ViaBill, en delbetalingsordning på op til 24 måneder, som dog kan indfries efter ønske.

Alle de viste priser på Lepong.dk er inkl. dansk moms (25%).

Lepong.dk benytter ePay som betalingsgateway.

Levering

Q: Hvor hurtigt fremsender i produkterne? A: Normalt fremsender vi produkterne indenfor 2-5 hverdage, men med forbehold da nogle af vores produkter sendes fra udlandet (indenfor EU). I sådanne tilfælde vil du altid kunne læse den forventet leveringstid under produkterne. Vores leveringstid er derfor vejledende og skal tages med forbehold, vi vil dog altid forsøge at holde dig opdateret på din levering.

Q: Hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet? A: Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet afleverer fragtmanden en pakkeseddel i din postkasse eller sender en med Post Danmark.

Q: Tilbyder i gaveindpakning? A: Vi har desværre ikke mulighed for, at tilbyde gaveindpakning.

Q: Tilbyder i gratis levering? A: Når du køber for over kr. 798,-, så leverer Lepong.dk din ordre fragtfrit.

Bytte og retur

Q: Kan jeg bytte mit køb? A: Ja, du har som kunde ved Lepong.dk altid 30 dages fuld returret, hvis du skulle fortryde dit køb. Du finder returformularen her.

Brugsanvisninger

Q: Er jeres brugsanvisninger på dansk? A: Da vores produkter kommer fra leverandører fra det meste af verden, kan vi desværre ikke garantere at brugeranvisningerne indeholder en dansk vejledning.